сряда, 16 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

СмЕх

Брюксел. Евгения Банева крещи на мъжа си:
- И какъв е този апартамент, който си ми намерил в Брюксел?!! Малък, тесен, без прозорци и шумен!
- Недей бе, мило! Стига крещя! Още сме в асансьора...

***
Жена към мъжа си: - Мислиш ли за нея? - Не. - Мислиш, мислиш. Ако не мислеше, щеше да попиташ за коя?

***
Да пришпорваш жена е все едно да се опитваш да ускориш зареждането на Уиндоуса.Програмата ще извърши множество действия, които не разбирате.

***
По–важно е да не се видим в списъка на гласувалите, без да сме гласували!

***
След като научил, че пациент в психиатрия е спасил живота на друг, като го е измъкнал от ваната и не му е позволил да се самоубие, директорът на лудницата повикал спасителя в кабинета си.
- Прегледах досието ви и като имам предвид геройското ви поведение, аз съм убеден, че сте готов да се приберете вкъщи. Само съжалявам, че мъжът, когото сте спасили, после се е обесил.
- А, не – възразил спасителят. – Не се е обесил. Аз го закачих да изсъхне!

***
Иванчо:
- Мамо, изгониха ме от училище.
- Защо бе, Иванчо ?
- Не знам, вероятно има съкращения.

***
Съпруг и съпруга се карат зверски. В един момент съпругата не издържа:
-Тъпанар, изчезвай оттук!
Примирен мъжът се отправя към вратата, но тя продължила:
-И дано пукнеш бавно и в агония!
Като чул това, мъжът се обърнал и казал:
-Значи да остана, а?

***
Всяка сутрин нови вицове!