вторник, 15 юли 2014 г.

Вицове, юли 2014г.

СмЕх

Онова, дето по филмите на Джеки Чан в началото хич не му се бие, а после ги спуква от бой - е така съм и аз с пиенето.
***


Влиза мъж в супермаркет и казва на продавача:
- Бихте ли ми дали Книгата за похвали!
- Нямаме такава и не сме и имали. Похвали още никой не е писал за нас!
- Тогава направете, моля! Тъща ми се oтрови с вашите салами!
***

Опитвам се тактично да намекна на моя, че е време да ме заведе на море......Вече трети ден си лягам с плавници...
***

Вълнуваш ли се?
- Да.
- За първи път ли те е?
- Не. И друг път съм се вълнувал...
***

Две години дядо разпръскваше ГМО химикали за колорадски бръмбар. На третата година, самият бръмбар започна да помага на дядо с прибирането на картофите.
***

Защо в България, когато купуваш презервативи, хората на опашката след теб те гледат, все едно тях ще ги е...?
***

Той не можеше да откъсне поглед от нощното шкафче, на което лежаха: нокти, мигли, перука, чене. Плачеше и се молеше:
- Господи, спаси ме от това, което сега ще излезе от банята!!!
***

Всяка сутрин нови вицове