петък, 18 юли 2014 г.

Вицове, юли 2014г.

СмЕх

На екскурзия в Египет фармацевт с 20 годишен стаж случайно разшифрова клинопис от 2 хилядолетие преди Христа.
***

- Скъпа, ухаеш прекрасно! Нов парфюм?
- Идиот! Залях се с тъпата ти ракия, докато чистих!
***

От КТБ обявиха, че техните клиенти с депозити над 100 хил. евро вместо пари ще получат по един футболист на Ботев (Пд).
***

- Мамо, защо когато тича, заекът мърда с уши?
- Сменя си скоростите!
***

- Скъпа, искаш ли да дойдеш с мен на фитнес?
- Дебела ли ме наричаш?
- Тогава не идвай, щом не искаш.
- Мързелива ли ме наричаш?
- Успокой се, любов моя.
- Истеричка ли ме наричаш?
- Нямах това в предвид..
- О, значи съм лъжкиня!
- Тогава не идвай.
- Чакай бе, защо искаш да ходиш сам?!?
***

- Деца, кое ви хареса най-много в музея?
- Как госпожа Иванова падна надолу по стълбите!
***

-Тате,тате. пак счупих стъклото в училище!
-Аре стига ме занимава с твойте глупости! То, тва вашето не е училище, то е неква оранжерия ,бе!
***
Всяка сутрин нови вицове