събота, 7 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Заешкият остров. Oкуношима, Япония

СмЕх

Лазаров и Писанчев ще бъдат сменени.
Лазаров поема ДАНС, а Писанчев става главен секретар...

***

Мъж и жена бутат колата към автосервиза. Мъжът пъшкайки:
– Обаче тоя, дето ми продаде колата се оказа много прав.
– В смисъл?
– Ами, че не харчи много гориво…

***

В Съветския съюз веднага след войната. Учителка пита учениците какво са правили през войната, как са помагали на армията.
- Маша, ти какво прави?
- Аз шиех торбички и ги пращах на бойците на фронта.
- Браво, Маша! Ами ти, Петя, какво прави?
- Аз помагах да се копаят окопи.
- Браво, Петя! Много добре. А ти, Володя?
- Аз бях на фронтовата линия и носех снаряди.
- Браво! Та ти си направо герой! Сигурно и войниците много са те хвалели. Какво ти казваха?
- Gut, Valdemar, gut!

***

Ако едно младо 20 годишно момче може да събере за един ден 3 кг боровинки, а една 18 годишна девойка може да събере 2 кг боровинки, то едва ли е вярно това, че ако отидат заедно двамата в гората ще съберат 5 кг. боровинки...


***

Жена, като ми се припие бира - да ме събудиш!
- Е аз откъде да знам кога ще ти се припие?!
- Ти само ме събуди...