понеделник, 31 август 2015 г.

Вицове, август 2015 г.

Вече знаеш как се прави грозде...

СмЕх


- Ало, фирма "Арт " ли е?
- Да.
- Какво може да поръчам при вас за Нова година?
- Дядо Коледа, Снежанка, украса, подаръци...
- Ще искам три Снежанки и два литра водка...

***

-Докторе, имам голям проблем! Обичам коня си!
-Нищо страшно няма! Толкова хора обичат животните...
-Да, ама докторе, аз изпитвам физическо влечение към коня си!
-Да... Това наистина е по-сериозно...
Жребец ли е, или кобила?
-Еее..., докторе, обиждате ме! Кобила е естствено! Аз да не съм сбъркан!

***

Доматът, картофът, бобът и тиквата решили да станат членове на БСП.
Отишли на изпит. Преди да влезат Доматът казал, че сигурно ще го приемат, защото е червен . Картофът казал, че и неговото приемане е сигурно, защото бил дефицитен . Бобът казал, че бил национално ястие и работата му е сигурна . Само Тиквата нищо не казвала. Дошъл им редът и влязъл Доматът. След малко излязъл и другите го попитали :
- Какво стана, защо си оклюмал?
- Да им ... Не ме приеха . Казаха, че преди да стана червен съм бил "зелен".
Влязъл Картофът и той излязъл оклюмал след малко :
- Да им ... и мен не ме приеха . Казаха, че съм имал чужд произход.
След това влиза Бобът и той излиза в същия вид :
- Да им ... Не ме приеха, казаха, че съм "изпускал тайни".
Накрая влиза Тиквата и излиза след малко радостна. Другите я попитали :
- Какво стана, да не би да те приеха?
- Приеха ме ! Казаха: една "тиква" повече или по-малко в Партията - все тая и ме приеха.

***

Срещат се двама стари приятели. Единият води детенце. Другият пита:
- Е, как си? Какво работиш?
- А, добре съм - отговаря мъжът с детенцето. - Продавам презервативи.
- А това сигурно е синът ти? - пита приятелят.
- А, не, една рекламация.

***

Късно през нощта мъжа се връща пиян в къщи.
Жена му стои на вратата на кухнята с точилка в ръката.
Той я гледа и след кратка пауза казва:
- А ти все готвиш ли готвиш...

***

Всяка сутрин нови вицове