петък, 25 септември 2015 г.

Вицове, септември 2015 г.

Добро утро!

СмЕх


Излизам на паркинга пред Хоуммакс и гледам върху чисто ново BMW Х6 следната бележка: "Обади ми се! Валя! Тел: 0888......"
"Колко романтично!" помислих си аз и преместих бележката на
съседния Голф 2

***

Две приятелки си говорят:
– Вече излизате заедно цяла година! Той поиска ли ти ръката?
– Ами … само ръката не е…

***

Мъж в командировка. Жена му по телефона:
- Как си там без мен, скъпи?
- Не се притеснявай! Купих си слипове с надпис "Женен съм!".
- И на кого ще ги показваш, скъпи?

***

- Сара, чух че мъжът ти е заминал в командировка?
- Да. Е, и какво?
- Да дойда ли при теб довчера?
- Как смееш! Аз да не съм продажна жена?
- Ама, Сара, кой ти говори за пари!

***

Първокласник пита баща си - математик:
- Тате, как се пише осмица?
- Много просто. Взимаш знака за безкрайност и правиш централна ротация на "пи" върху две.

***
Всяка сутрин нови вицове