понеделник, 30 ноември 2015 г.

Вицове, ноември 2015 г.

Добро утро!

СмЕх


Крайпътно заведение:
- Какво ще ми предложите за обяд?
- Има шкембе, скара, наденица, дробчета...
- Аз съм вегетарианец.
- В ъгъла има китайска роза и фикус.

***

Бях на екскурзия в Тайланд. Срещнах момиче. Всичко беше перфектно, докато не ме заведе в къщата си... Паркира перфектно в гаража, само с една маневра ! Избягах...

***

Татуираната пеперуда на задника на момичето,което отслабна 10 кг. отново се превърна в гъсеница...


***

В работата имаме много як принтер - съдейки по звука, той сам обработва дървесината и си приготвя хартията!

***

При пиянско сбиване двама цигулари от филхармонията набили двама боксьори. Сега журналистите се чудят как да отразят събитието - като подем на културата или като упадък на спорта.

***
Всяка сутрин нови вицове

Виж най-новия Екстра СмЕх ТУК