неделя, 24 април 2016 г.

Вицове, април 2016 г.

СмЕх


Първи закон на лекаря от "Бърза помощ" :Колкото по-късно пристигнеш.....толкова по-точна е диагнозата....

***

Вечер като си легна, броя овце. И винаги помага - някъде до 98-та заспивам. А после по среднощ се будя от кошмара че две овце ми се губят!

***

- Земя, земя, тук машина 57. Мейдей, мейдей. Снижавам за аварийно кацане. Освободете пистата и разкарайте трафика!
РВД диспечерката:
- Тъй ли? А кой ме заряза и избяга при оная рижавата Нина? Летището е затворено и не приема.
Пилотът:
- Светле, стига си се майтапила. Единият двигател прекъсва и на всичко отгоре ми свършва и горивото...
- Аз казах ли ти, че ще ми паднеш?

***

И тихо плачеше момата,
в новата кола.
Колко лоша бе съдбата,
три педала, а краката - два.

***

Случайният секс е като интервю за работа – винаги завършва с :
„ Непременно ще се обадя!“

***

Всяка сутрин нови вицове