неделя, 3 юли 2016 г.

Вицове, юли 2016 г.

Гениална инженерна мисъл!

СмЕх/Таралеж/ 


Шефът на Автобусни превози Видин - Лом след края на всеки работен ден лично целува всеки шофьор по устните... за да разбере кой краде нафта.

***

Някакъв прещраква каналите, опитвайки се да следи всички парламентарни новини. Жена му, обидено:
- Ама за теб сякаш парламентът е по-важен от жена ти - само за него мислиш!
- Ти се благодари, че за теб не мисля това, което мисля за него!

***

Разговор в автобуса:
- Ама, госпожо, направете забележка на детето си! Непрекъснато ме имитира!
- Няма проблеми, госпожо! Иване, веднага престани да се правиш на идиот!

***

- Прибирам се през нощта и какво да видя - седи на тротоара ...жаба. Вдигнах я, лежи доверчиво в ръката ми. Взех я с мен в къщи, сложих я до мен на леглото и съм заспал... Събуждам се сутринта и какво да видя - лежи в леглото младо хубаво момиче, съвсем голо... Вярваш ли ми?
- Да.
- А жената не вярва...

***

Двама приятели си говорят:
- Бях на лекар заради пиенето.
- И какво стана?
- Каза ми, че мога да пия само по 50гр. преди лягане.
- И сега какво правиш?
- Лягам си по 15 пъти!...


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/