вторник, 23 август 2016 г.

Вицове, август 2016 г.

Музикален инструмент на който свири вятъра...

СмЕх/Таралеж/


Срещат се двама приятели:
- Как си отдавна не сме се виждали?
- Бях на сафари в Африка.
- И?
- Скрил съм се зад едно дърво с двуцевката и чакам лъва да дойде по-близо. Идва той, натискам спусъка и засечка, дърпам и вторият - пак засечка.
- Ей, страшна работа!
- Абе, тъкмо да ме сграбчи и една черна ръка ме издърпа на дървото - горила.
- Ааа, отървал си се!
- Къде ти! Като ме хвана там и секс, секс ...
- Е, поне си останал жив.
- То това живот ли е? Тя там, аз тука! Ни пише, ни се обажда!

***

Събрали се трима приятели и започнали да обсъждат кои са им най- ранните спомени първият казал :
- Aз си спомням своето раждане, виковете лекарите и вълнението на родителите ми.
Вторият казал :
- Tова нищо не е, моите най-ранни спомени са когато бях в утробата на мама, спомням си топлина и как тя ми говореше , за да опозная гласа и .
- A аз си спомням... как отидох на дискотека с татко, а се прибрах с мама- казал третият...

***

Лято, юг, пазар, грузинец продава риба, приближава се купувач:
-Умряла ли е?
-Не, спи.
-А защо мирише така?
-Ами ти като спиш, контролираш ли се?

***

Най-недостъпната и високоморална жена е тази, която знае......
че не си е избръснала краката.

***

При секс мъжът изгаря 2 000 калории- 100 по време на секса и 1 900 на другия ден, докато се хвали..

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/