четвъртък, 15 септември 2016 г.

Вицове, септември 2016 г.

Първият учебен ден, и втория...

СмЕх/Таралеж/


Първият учебен ден. Учителката обяснява на децата правилата.
- Деца. Вие вече сте на училище. Ваканцията свърши. Трябва да седите тихо и кротко и ако искате нещо да попитате, просто вдигнете ръка. Иванчо протегнал ръка.
- Да, Иванчо. Кажи. Какво има?
- А-а, нищо! Просто проверявам, дали работи системата.

***

Миналата година в Брюксел един белгиец отишъл при местния свещеник и се изповядал:
- Прости ми, отче, защото съгреших. През Втората световна война скрих един евреин на тавана си.
- Това не е грях - отвърнало отчето. - Направил си голяма добрина.
- Но аз го накарах да ми плаща по трийсет франка за всяка седмица.
- Признавам, че това не е много великодушно - казал свещеникът, - но си го направил за добра кауза.
- Благодаря ти, отче - отдъхнал си мъжът. - Това е огромно облекчение за мен. Имам само още един въпрос.
- Какъв?
- Да му кажа ли, че войната е свършила?

***

Жена ми се записа на курс по йога. Прави отчаяни опити и мене да запише?!? Как да и обясня, че йога това е занимание на самотни индуси, които нямат с кого да пробват Камасутра...

***

Първобитен строй - Никой не можеш да накараш да е роб
Робовладелчески строй - роби има, но трябва да ги хранят, поят и карат да работят.
Крепостно право - робите се хранят и поят сами, но все пак трябва да ги карат да работят.
Див капитализъм - робите сами отиват в робство, сами се хранят и поят, и сами се карат да работят.
Свободна пазарна икономика - робите сами отиват в робство, сами се хранят и поят, и сами се карат да работят. Освен това се считат за свободни и това им харесва.

***

Курортен хотел. Мъж влиза сутринта в ресторанта да закуси:
- За мен, моля, две варени яйца. Едното недоварено, почти течно, а другото - много студено. А също и печени колбаси, но почти изстинали, две изгорени препечени филийки и масълце от фризера. Към това можете да ми донесете много слабо кафе, почти топла водичка.
Шашнат келнерът му казва:
- Много сложна поръчка. Не знам колко ще Ви се наложи да чакате.
Мъжът:
- Така ли? А вчера ми я донесохте за броени минути...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/