понеделник, 24 октомври 2016 г.

Борисов: Доган ще направи от Радев новия Орешарски

Почетният председател на ДПС Ахмед Доган подкрепя Пламен Орешарски за президент, за да реализира сценарии "Орешарски" 2 с кандидата на левицата Румен Радев, обясни днес по "Нова телевизия" премиерът Бойко Борисов. Според него с подкрепата за Орешарски от една страна ще види какво е подкрепата за партията му към днешна дата, а след това събраните гласове ще бъдат изтъргувани.

"Доган познава изкушенията на българина за власт. След като ГЕРБ не му дава излаз към властта. Сега изкушението е към БСП", поясни Борисов.

Според него следващата стъпка е сваляне на правителството, нови избори и управление в коалица по сценария Орешарски, но с друг премиер. Борисов три пъти обяви, че ГЕРБ няма да си съструдничи с ДПС.

В отговор на въпрос Борисов обяви, че няма връзки с Пеевски и допълни, че ако е имал, ДПС са щели да го подкрепят във всичко и нямало да има нужда да правят нов модел Орешарски. "По-добре да загубия изборите, но да съм с вдигната глава, отколкото да съм в колаборация с тези хора", обяви премиерът.

Тези интервюта с Каките са опорната точка на новата група Прокопиев - Радан Кънев за дискредитирането на ГЕРБ, обясни премиерът на Цолова и Виктор Николаев.
Тези записи са врачки и махленски клюки. Искате сега да се съберем, да си говорим нещо и после да накараме други хора да ни проверяват какво сме си говорили. Това заяви в ефира на Нова телевизия министър-председателят на България Бойко Борисов по повод на скандала "Яневагейт".

"Пеевски не го знам изобщо. Ако имам общо с него, ДПС ще ме подкрепят и няма пак да си правят модела "Орешарски". ГЕРБ е партия която и сама и в опозиция устоява. За мен е по-добре да загубя избори, но да остана честен и с вдигната глава. Не, чакайте, искам да коментирам и на Цветан Василев интервюто. Това е опорната точка на новата група - Прокопиев - Радан Кънев за дискредитирането на ГЕРБ. Без нея не може да се управлява. За 25 години, няма кой да застане и да каже, че друга партия е направила повече от ГЕРБ. Прокопиев преди идваше при мен да ми се оплаква, че Цветан Василев иска да го убива, пък сега му публикува интервюта. Той мисли, че а съм забравил. Не съм се оцапал с тях", каза разгневен премиерът.


Кръгът „Капитал“ ми даде министри, но ги изгоних, защото някой не ставаха. Става въпрос за Дянков, Трайков, Караджова, Плевнелиев. Пеевски и Прокопиев са еднакви. Първият влияе на БСП, а вторият на мен. Но след като ги разбрах, ги изгоних“, добави Борисов.