неделя, 22 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Изплетоха гащи на мръзнещи индийски слонове ...

СмЕх/Таралеж/


Син пита баща си: - Тате, може ли да върна бутилките от снощи, за да купя хляб? - Може, то ако не съм аз в тая къща, ще умрете от глад.

***

В ресторанта.
Тя:
- Скъпи, виждаш ли онзи там, пияния?
- Да, кой е той?
- Преди 10 години ми предложи, но аз му отказах!
- Ееее... той... до кога ще празнува?!

***

Дете пита баща си: - Тате, какво е пари? Бащата отговаря: - Лимузини, шампанско и красавици. - А какво е да нямаш пари? - Трамваи, айрян, майка ти.

***

Едно циганче се боядисало бяло. Върнало се в къщи. Като го видяла майка му, веднага скочила:
- Ти на бял ли ще ми се правиш? - дръпнала му един здрав пердах.
След малко баща му:
- Ти на бял ли ми се правиш? - спукал го от бой.
Излезнало на улицата, там неговата банда, без да го пита и тя го спукала от бой.
Седнало циганчето на една пейка и си казало:
- Ей, от 15 мин. съм бял и вече мразя циганите!

***

Спира един перничанин с Голфа си до едно Бентли на един светофар. Отваря джама, свирка, кима на шофьора от бентлито да си отвори прозореца. Отворил го шофьора и перничанина го пита:
- Абе да те питам, доволен си от т'ва?
Шофьора погледнал...
- Доволен съм!
- Що гледам, че нещо не ги карат много.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/